ח"כ אזולאי: "אין שום בעיה להוריד את מס הבלו"

אתר קול חי No Comments on ח"כ אזולאי: "אין שום בעיה להוריד את מס הבלו"

ח"כ ינון אזולאי לקאהן וחכם בקול חי: "ביקשתי משר האוצר ויו"ר ועדת הכספים לקיים דיון דחוף לפני היציאה לפגרה על עליית מחירי הדלק הצפויה הלילה. יותר משישים אחוז מהמחיר זה מס הבלו. תורידו את המס ואל תעלו את מחירי הדלק שישפיעו על כל המשק. ב-2012 נתניהו הוריד את הבלו ועדיין לא מאוחר לעשות את זה"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ינון אזולאי שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על קריאתו לשר האוצר להוריד את מס הבלו: "אנחנו קצת שוכחים בגלל מה שקורה באוקראינה – אבל אנשים פה בישראל ממשיכים לכרוע תחת הנטל של המיסים שמעלה הממשלה והלילה יעלה שוב מחיר הדלק".

אזולאי שלח מכתב ליו"ר ועדת הכספים בדרישה לכנס דיון דחוף: "המכתב נשלח ליו"ר ועדת הכספים ע"י שליש מחברי הוועדה – מה שמחייב אותו לכנס את הוועדה לדיון דחוף ואני מקווה שהוא יעשה את זה לפני הפגרה. גם ככה בגלל הבעיות בקואליציה, בימים האלה הוועדה דלה בדיונים".

"פניתי גם לשר האוצר – מחירי הדלק עולם בכל העולם אבל למעלה מ-60 אחוזים זה רק מס על הבלו והמע"מ שהמדינה גובה מהאזרחים על כל ליטר דלק. אני רוצה שיורידו ממס הבלו. בשנת 2020 המדינה הכניסה מהדלק 21 וחצי מיליארד, אז אם מדינת ישראל תספוג את העלייה הזאת היא תרוויח קצת פחות".

הוא נשאל האם יש לזה תקדים והשיב: "ב-2012 נתניהו הוריד ב-15 אגורות לליטר ממחיר הבלו כשמחירי הדלק השתוללו. אין שום בעיה להוריד".



0 תגובות